MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , , » mY LittlePlaymate by iGLoo

mY LittlePlaymate by iGLoo

Written By Unknown on Friday 21 June 2013 | 09:38

Assallammualaikum semua readers!

Hai... entry kali ni saya nk share pasal teman baik saya LittlePlaymate Igloo... yang mana saya akan bawa ke ofis setiap rabu & jumaat utk saya bawak balik stok susu yang saya tinggalkan dkt peti ais ofis.

Harini Jumaat so memang bawak la ke ofis dan saya datang kerja kadang-kadang tumpang parents yg kerja dkt MARA.ofis saya dkt jalan medan tuanku so kena menapak la dr Medan MARA. dalam perjalanan nk sampai ke ofis tu, bukan main ramai mata-mata yg pandang dengan muka yg hairan, muka tertanya-tanya apa benda yang saya bawak. 


Saya xkisah pon orang pandang-pandang klu diorg nk tanya pon boleh. Saya akan explain dan berkempen.. hahahhaa... xjadi masalah. kt ofis pon ada gak bos-bos lelaki yg tanya. siap tny ko bwk kucing ke hana sebab Littleplaymate tu mcm tmpt kucing agknye.ada kakak yang ckp saya mcm bidan/doctor sebab duk angkut igloo ni.ntah la... apa-apa pun saya happy bwk igloo ni. kadang balik keje naik tren pon saya bawak jer igloo ni.hahaha.


Haaa.... kt ats tu la my LittlePlaymate. ada mcm tmpt bwk kucing ke? hahahaa.... tp kadang rs bangga bila bos lelaki menyokong kempen penyusuan susu ibu. ramai da sedar betapa pentingnya susu ibu ni. Alhamdulillah.. tp bagi yang xmampu usah khuatir.pasti ada masa untuk diberi peluang dari-Nya kelak. yang penting niat dihati.

Nak tau apa dalam My LittlePlaymate ni? 

Taddaaaa...

Petang nnt baru saya amik stok susu letak dalam igloo ni. Icepack ni ade 3 ketul untuk menten susu sejuk time saya bawak balik rumah ptg nanti.

Sekianlah cerita MY LITTLEPLAYMATE harini.. hehehe




0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts