MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » HUBUNGI SAYA

HUBUNGI SAYA

Written By Unknown on Saturday 12 April 2014 | 23:44



Saya ialah Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia. COD di area Selangor dan sekitarnya, dan penghantaran seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 

Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:
♥ HANA AZLEEN AMIRUDDIN
♥ Shaklee ID No : 920523
♥ Contact No: 012-2365414

♥ Emel : hanna.azleen@gmail.com 

Pembayaran boleh dibuat melalui bank transfer atau deposit ke akaun saya;
Maybank: 1540 4470 7848

(HANA AZLEEN AMIRUDDIN)
email: hanna.azleen@gmail.com

Pesanan hanya akan dilakukan setelah bayaran serta bukti pembayaran diterima.

Proses Penghantaran:
2@3 hari bekerja (Pos Laju)

Caj Penghantaran :

Semenanjung M'sia - RM10
Sabah/Sarawak - RM20

Atau ingin jadi Pengedar Sah Shaklee di bawah Secret Group kami boleh klik SECRET AGENT ini untuk ketahui cara nya.


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts