MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » JADI AHLI SHAKLEE DGN 2 CARA

JADI AHLI SHAKLEE DGN 2 CARA

Written By Unknown on Friday 31 January 2014 | 13:37


Pertamanya, anda akan jadi ahli Shaklee untuk mana-mana SEBAB di bawah :

*Makan sendiri
*Buat business (part-time/fulltime)

Pilihan di tangan anda.

Mana-mana sebab pun anda menyertai Shaklee, inshaALLAH, ia tidak merugikan anda. Sekiranya anda jadi ahli Shaklee untuk makan sendiri, anda boleh kumpul points hasil belian produk Shaklee untuk ditukar kepada cash rebate, asalkan memenuhi syarat*. Manakala sekiranya anda menyertai keluarga Shaklee untuk tujuan menjana pendapatan, anda akan diberi latihan ekslusif dan intensif (buat yang serius) secara online dan offline.

Bagaimana cara-cara nak jadi ahli Shaklee?
1.Anda perlu ada sponsor/upline untuk mendaftar
2.Dalam hal ini, sekiranya anda mahu mendaftar sendiri sebagai ahli Shaklee di HQ atau mana-mana branch Shaklee, bolehlah menggunakan ID Shaklee saya sebagai sponsor/upline anda.
3.Walaubagaimanapun, jika anda mahu pendaftaran itu dilakukan oleh saya, sila hubungi saya di talian 012-2365414 atau emel sahaja ke hanna.azleen@gmail.com

Anda perlu membayar yuran pendaftaran keahlian
Yuran pendaftaran hanyalah RM75 bagi anda yang di Semenanjung dan RM85 bagi anda yang di Sabah/Sarawak. Anda boleh membuat pembayaran terus kepada pihak Shaklee sekiranya mendaftar sendiri di HQ atau mana-mana branch Shaklee dengan menggunakan ID Shaklee saya sebagai sponsor/upline anda.

Boleh hubungi saya di 012-2365414 atau emel sahaja ke hanna.azleen@gmail.com sekiranya mahu mendapatkan nombor akaun saya jika pendaftaran dilakukan oleh saya.


Anda perlu memberikan maklumat diri anda untuk didaftarkan sebagai ahli Shaklee
Sila berikan;
1. Nama penuh anda dan pasangan anda (optional)
2. Nombor kad pengenalan anda dan pasangan anda (optional)
3. Email
4. Alamat pos
5. Nombor telefon 
6. Nombor akaun untuk urusan kemasukan bonus (sekiranya layak); 
kepada saya di 012-2365414 atau emel kepada hanna.azleen@gmail.com

Anda akan mendapat memberkit Shaklee selepas itu dan saya pula, sekiranya anda berdaftar di bawah keluarga Millionairre To Be (MTB) dan juga  akan dimasukkan ke dalam group Facebook kami yang ekslusif.

Keahlian adalah seumur hidup dan tidak perlu maintain points melainkan anda serius berbisnes.



Jadi ahli Shaklee PERCUMA?

Ok. Seperti tajuk entry saya di atas, anda layak menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA sekiranya anda membuat belian produk Shaklee sebanyak 200 UV. UV ini ialah mata (points) yang terdapat pada setiap produk Shaklee. 200 UV ini akan direct masuk ke dalam ID Shaklee anda seterusnya melayakkan anda untuk dapat cash rebate (bonus) pada bulan berikutnya.

Dan of course, keahlian PERCUMA bermakna anda tak perlu bayar RM75 atau RM85 di atas tadi :-)


Mana nak dapat 200 UV?


Boleh pilih salah satu cara di bawah.

Belian produk Shaklee yang anda kongsi beli bersama kawan-kawan dan keluarga
Belian 2 botol Vivix Shaklee
Belian 3 kotak Collagen Powder Shaklee


* Minimum kelayakan bonus ialah UV terkumpul bulanan sebanyak 150 mata (points)

Jadi, bolehlah hubungi saya mendaftar keahlian Shaklee anda hari ini :-)


Hanna MSR | SID 920523
sms|whatsapp : 012-2365414
emel | hanna.azleen@gmail.com
fb | HANA AZLEEN AMIRUDDIN











0 comments:

Post a Comment

Popular Posts