MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , » MASA SUDAH TIBA

MASA SUDAH TIBA

Written By Unknown on Thursday 16 January 2014 | 00:11

Hye alls!
Assallammualaikum dan Salam sejahtera to all my blog readers, ade ke idok? 

Korang..korang... nk share nih. Hepi sgt setelah sekian lama menunggu masanya sudah tiba.. Keluarga kecil saya akan berpindah Insyaallah sebelum Chinese New Year. Yahhhuuu!



Ok lepas ni belajar berdikari ye MamaSaufee oiii. Insyaallah semoga berjaya.

So sekarang ni duk bizi pack2 barang.. buang2 baarang.. bg2 orang barang..
Sapa nak? Saya ade baju2 yg dah xmuat xtau nk bg kt sapa. Niat kt hati ni ofkos la nk sedekah kt anak-anak yatim tp i xtau mn nk start. Aritu sebundle baju keje n tshirt husband saya, saya bg dkt budak ofis saya (staf saya). Mula dia amik 5helai jer pastu saya gtau die saya xnk tgk dah baju tu, yg saya nk paperbeg tuh balik. Hahahaa... so SOLD OUT sume baju-baju husband.

This coming weekend pulak ade big event for my little caliph. Saufee turns 2!
Semoga Allah permudahkan segala urusanku.

Ok u ols! 

Xoxo
Hana Hanamichi (Tringat zaman skolah)

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts