MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » Weekend yg happening

Weekend yg happening

Written By Unknown on Sunday 16 June 2013 | 22:40

Alhamdulillah.. hye readers!
Weekend ni agak sibok tp mmg enjoy.


Sabtu : saya meet up my otai Shaklee borak-borak sambil menuntut ilmu. aslnya nk amik Mealshake je kt die tp sbb da lm sgt xjupe so pjg lebar la borak-borak. Petang ada family gathering birthday party cousin Saufeerizqy dkt Serdang, sambil-sambil tu saya COD Shaklee produk : - set kurus, set kesuburan lelaki & perempuan and Ostematrix. Terima kasih semua. Malam lepak rumah jer layan sikenit. alhamdulillah da xmeragam da die time malam. Penangan saya tggl kn die untuk ke teambuilding aritu 4 hari 3 malam, Saufeerizqy asyik meragam je time mlm.pastu susah nk tido. now dah ok... masa team building tu juga saya terus buat keputusan untuk menolak peluang ke German yang diberi... xsanggup rasanya nk tgglkn Saufeerizqy lama-lama. bukan apa, kesian kt die n kesian juga pd yg nk menjaganya nnt (mak ayah saya).




Ahad: Pagi saya angkut Saufeerizqy dan encik suami ke ofis utk siapkan report yang diminta boss.sikit je so sekejap jer la kat ofis. then terus shoot ke Taman Burung KL. YEAY! Saufeerizqy mmg da pandai sebut bird so kali ni kite kenalkan die dgn pelbagai jenis bird. kt umah byk burung gagak jer so bile die sebut "aarkk aaarkk arrkk" faham la die nk ckp bird... eksaited sgt sikenit tuh... boleh jadi aktiviti mingguan ni kn papa? hehhee.... Petang bawak plak sikenit ni main dkt padang MBPJ, ade vent kt situ so meriah la.. Saufeerizqy mmg xlepaskn peluang berlari sana sini smpaikan amik bola org... saya lupa bwk bola die..

Ok jom layan gambar-gambar plak.






0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts