MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , , , » SHAKLEE ADA WEIGHT GAIN SET LA.. JGN TAK PERCAYA

SHAKLEE ADA WEIGHT GAIN SET LA.. JGN TAK PERCAYA

Written By Unknown on Thursday 27 June 2013 | 17:18

Hye readers!
Tau x Shaklee ade program Weight Gain.. So antara supplement yang terlibat adalah : Mealshake, Vita-Lea & B-complex..




Meal Shake - Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Supplement penting untuk menambah berat badan yang mana ia membantu menambah selera makan. Walau kita kurang makan namun pengambilan Meal Shakes ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga.




Vitalea - membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita), supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.




B complex - mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.




Siapa yang tercari-cari makanan tambahan untuk tambah berat badan anda boleh cuba set ni. 

Jom baca testimoni:



FAKTOR ANDA TAK BERJAYA NAIKKAN BERAT BADAN:

1) makanan yang diambil tidak sempat diproses menjadi nutrien yang boleh digunakan oleh tubuh secara 100% sepenuhnya disebabkan oleh kadar metabolisme yang cepat. Ini menyebabkan nutrien dibuang begitu sahaja dengan sia-sia.

2) pengambilan makanan yang sedikit (makan sedikit sahaja dah rasa kenyang). Perut tidak dapat menampung pengambilan makanan dalam kuantiti yang banyak disebabkan telah menjadi kebiasaan makan sedikit sahaja.

untuk pesanan/konsultasi percuma boleh terus contact saya (Hana)
sms/call/whatsapp: 012-2365414
Emel: hanna.azleen@gmail.com
FB: FB HANA



0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts