MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » We are as happy as we make up our minds to be

We are as happy as we make up our minds to be

Written By Unknown on Monday 13 May 2013 | 17:04

Don't waste a minute not being happy. If one window closes, run to the next window- or break down a door.

by "Goldie Hawn"

Ok jangan sedih-sedih, heppi jer selalu tau. baru la enjoy!. tp saya serius cakap, mood saya nk heppi tuh timbul tenggelam. kadang-kadang terfikir ape tau, terfikir erh aku ni mcm de 2 org plak.kejap boleh jadi sgt stress kejap boleh jd sgt heppi.tah la... itu kuasa Yang Maha Esa kn..

Mood heppi penting utk saya yang menyusu badan ni. menyusukan anak tau. semua ni mindset tp bile mindset automatik signal tuh smpi dkt otak kita. So bile heppi, meriah production susu. bile meriah bertambah la lagi heppi. yahuuu!!! * saya da niat nk nyusukan anak sampai umur die 2 tahun ikt seperti yang disyariatkan. Insyaallah. doakan saya ye kawan-kawan, sahabat handai, sedara mara dan keluarga. Alhamdulillah setakat ni org sekeliling amat menyokong perjalanan dunia penyusuan ni. Entry before ni kan saya dah mention saya heppi, so sessi ke-2 projek pam di ofis hasilnya meriah. Alhamdulillah.


Pada kawan-kawan yg nak jadi mak-mak tuh, nyusukan lah anak dengan susu ibu... boleh google kebaikan dan kelebihan dia.xrugi malah untung lagi.

Chaw!
xoxo

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts