MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , » VITAMIN SHAKLEE UNTUK LELAKI | MESTILAH ADA!

VITAMIN SHAKLEE UNTUK LELAKI | MESTILAH ADA!

Written By Hana Azleen on Thursday, 30 May 2013 | 13:41

Ramai juga yang bertanya pada saya “Takde ke vitamin Shaklee yang sesuai untuk lelaki?” Jawapannya mesti la ada..Selama ni ramai yang ingat vitamin Shaklee ni hanya untuk orang perempuan je. Sebenarnya tidak. Vitamin Shaklee sesuai untuk seisi keluarga. Dari kanak-kanak berumur setahun hingga lah dewasa dan warga tua. Sebelum tu mestilah mendapat konsultasi yang betul dari pengedar vitamin anda. Tapi hari ni saya nak share la sket tentang vitamin apa yang boleh dicadangkan untuk lelaki.. tak kira la adik lelaki, abang ke.. suami ke.. boifren ke.. eh??

Secara asasnya vitamin yang sesuai untuk lelaki adalah seperti di bawah ni :

  1. Vitalea              – Pemberi tenaga segera
  2. B Complex        - Memastikan kesihatan fungsi saraf, meredakan sakit kepala dan   tekanan                                  
  3. Vita C               - Meingkatkan sistem imun
  4. Ostematrix        - Menguatkan tulang dan memberikan kecergasan dalam menjalankan aktiviti harian.

Siapa nak tahu Vitamin kesuburan untuk lelaki? Jom baca :

Vit E 
– Pengambilan 600 IU – 800 IU vit E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma lelaki.
– Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan lebih oksigen.

Zinc
– Memperbaiki masalah prostat. Kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat    mengurangkan pembengkakan prostat dalam kadar 70%.
– Pengambilan zinc dalam jangka masa panjang mampu memperbaiki kemampuan
seks lelaki, meninggikan kiraan sperma dan,
– Memberikan keupayaan seks yang bertenaga.
     

“Zinc adalah khazanah lelaki”

Zinc di dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda dari organ lain. Zinc memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Kekurangan zinc yang serius akan mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, perkembangan yang kecil, kiraan sperma yang rendah dan kemerosotan fungsi seksual.

So siapa-siapa Lelaki diluar sn yg nak tingkatkan kadar kesuburan anda boleh consume vitamin-vitamin ni. Lebih-lebih lagi kaum suami yang masih menunggu kehadiran cahaya mata, sama-sama lah berusaha dgn si isteri. We go natural. tak payah la amik viagra ke or ubat-ubat lain yg kita xtau mn datangnya. Ngeh-ngeh… encik suami saya dah start makan dah... anda bagaimana kaum lelaki? (yg bergelar suami ye). 

BERMINAT? boleh terus contact saya ye:
SMS/Call/Whatsapp : 012 - 236 5414
Emel : hanna.azleen@gmail.com
FB : www.facebook.com/hana.a.amiruddin




0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts

About Me

My photo

Assalamualaikum!!! 
Saya Hanna, MamaSaufee. Saya Independent Distributor Shaklee.
Sekiranya anda berminat boleh dptkan Produk Shaklee daripada saya.
Hubungi terus saya:
SMS/Whatsapp/Call : 012 - 236 5414