MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » SET 3M : Susu TERBAIK adalah susu ibu!!!!!

SET 3M : Susu TERBAIK adalah susu ibu!!!!!

Written By Unknown on Thursday 16 May 2013 | 17:42





Alhamdulillah sampai hari ni saya masih consume Set 3M ni. Ia menjadi lebih berkualiti jika si ibu menjaga pemakanannya. Ibu perlu makan makanan yang seimbang dan mengikut piramid makanan supaya semua nutrisi dapat disalurkan kepada bayi yang disusui melalui susu ibu. Pengambilan makanan yang kaya dengan sumber kalsium dan protein sangat2 digalakkan kerana kedua2 ini merupakan komposisi yang paling banyak dan penting dalam susu ibu. Namun begitu, kekangan masa dan persekitaran menyebabkan si ibu tidak dapat mendisiplinkan diri terutama bagi ibu yang bekerjaya.Oleh itu, ibu disarankan mengambil supplement atau vitamin untuk memenuhi keperluan nutrisi dalam badan si ibu terutama protein dan kalsium….


Shaklee mempunyai SET LENGKAP DENGAN NUTRISI yang diperlukan oleh IBU MENYUSU…..set lengkap ini sangat popular dikalangan ibu menyusu kerana ia bukan sahaja membantu mememnuhi dan melengkapkan nutrisi dalam badan ibu, malah ia membantu meningkatkan tenaga, menceriakan, mencantikkan kulit dan banyak lagi kelebihannya…..


Jika ibu2 ingin merasai kelebihan yang lain jom cuba SET LENGKAP IBU MENYUSU SHAKLEE……


Nak share gambar stok susu anak saya DAN... dgn hasil ni saya dpt anak susuan sorang. Damia Fatini jgn lupe mommy ye.nnt kite jupe ngn abg Copie skali.










Call/whatsapp/sms: 012-2365414
FB: FB HANA
Emel: hanna.azleen@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts