MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » OMEGA GUARD & KANAK-KANAK

OMEGA GUARD & KANAK-KANAK

Written By Unknown on Wednesday 16 October 2013 | 16:18


Assallammualaikum semua & selamat petang..

Tadi saya ada COD set kesuburan sambil-sambil tu customer tanya saya yng sesuai untuk kanak-kanak. Anak kakak tu br 5bulan. so xde ape yg sesuai lah melainkan klu breastfeed semua boleh disalurkan melalui susu ibu supplement yg si ibu ambil.


Ok antara supplement Shaklee yang sesuai untuk si anak ialah Omega Guard & Mealshake. Saya sendiri pon memang bagi supplement untuk si anak tapi umur dah menjangkau setahun sembilan bulan. Alhamdulillah di mau makan lagi-lagi Omega Guard. Dia kunyah mcm tu jer kapsul tuh..

Jom tengok video ni anak Master Hadha makan Omega Guard. Sikenit saya pun kunyah dgn selambe jer Omega Guard - belum sempat nk amik video die makan Omega lagi..



Cara beri anak makan Omega Guard?

Jika anak belum pandai mengunyah atau anda sendiri kurang yakin, boleh potong/pecahkan dan sudukan terus pada anak atau campur dalam makanan dan minuman mereka. Pengalaman saya sendiri saya akan campurkan dalam makanan anak terutama makanan yang berasaskan seafood seperti spageti prawn olio, nasi goreng kampung versi kanak-kanak, sandwich tuna dan lain-lain. Saya pecahkan softgel dan picit keluar minyak ikan dan gaulkan dengan makanan semasa makanan suam (jangan campurkan ketika memasak)
Jika anak anda sudah cukup besar dan pandai menelan Omega Guard adalah dalam bentuk softgel (halal) dan mudah untuk ditelan. 




Manfaat Omega Guard Shaklee untuk kanak-kanak

1.Meningkatkan sistem imun tubuh kanak-kanak (selesema, demam kurang inshaALLAH)
2.Disyorkan untuk kanak-kanak hyperactive dan autism
3.Membantu mengurangkan/mengawal masalah eczema
4.DHA dan EPA dengan untuk perkembangan minda kanak-kanak

Omega guard boleh diberikan kepada kanak-kanak setahun ke atas dengan dos minimum iaitu satu kapsul sehari. Pengambilan juga tidak perlu setiap hari dan boleh diselangselikan.


Ni testi Omega anak makcik saya. Anak buah saya umur nk masuk 4 tahun suka sgt makan Omega Guard. bagus untuk perkembangan IQ nya. bijak bijak.



Retail Price : Omega Guard RM 136.00

Untuk dapatkan servis istimewa, konsultasi istimewa dari saya, jgn malu-malu untuk terus:
sms|call|whatsapp HANA: 012-2365414
emel | hanna.azleen@gmail.com
fb | FB HANA


1 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Popular Posts