MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » HILANGKAN SEMUA MASALAH KULIT KASAR DGN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

HILANGKAN SEMUA MASALAH KULIT KASAR DGN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Written By Hana Azleen on Wednesday, 16 October 2013 | 11:39

Hye semua! Assallammualaikum readers..
Promo Collagen Powder masih on tau sampai hujung bulan October nih.



Stretch Mark, Jeragat, Kulit berkedut terutama kat bahagian mata, Kulit kasar, pori2 muka besar, rambut gugur, kuku buruk, tumit kaki merekah, kulit tak sekata, kulit gelap terutama bahagian ketiak n celah pelipat, mata macam panda, sakit sendi....Banyaknya masalah...huh...

Alhamdulillah..dah jumpa penawarnya...Collagen Powder Shaklee!!!!!

Alhamdulillah...ramai yg dapat feedback positif lepas consume Collagen Powder Shaklee..ikut kajian 8 minggu dah boleh nampak kesan...sama dgn 4 kotak Collagen powder...tapi ada yg baru guna sekotak dah nampak kesan yg ketara...Wah.....BESTNYA!!!!

Bangun pagi kulit rasa lembut sangat....makin hari kulit makin putih gebu...nak keluar rumah husband boleh tegur pulk "pakai blusher ke syg"...tak perlu make up tebal....natural beauty...tu yg paling best...

Bagi yg nak cuba...berita baik utk korang...memang langkah kanan n rezeki korang bulan ni...sebabnya bulan ni shaklee buat PROMOSI Colagen Powder Besar-Besaran!!!!

Dengan pembelian 6 kotak korang dapat.....

~Dapat FREE 1 kotak lagi worth RM298!!!!!
~Dapat FREE Membership worth RM65!!!!!!
~Dapat FREE Postage worth RM10!!!!
~Dapat Rebate RM110 lagi!!!!!

Penat menaip...byk sangat FREE....Nak beli sekotak dulu...takde masalah...korang masih boleh miliki Collagen Powder Shaklee dengan harga hebat....

Apa tunggu lagi...pm saya sekarang untuk offer terhebat

Hana Mamasaufee
SID 920523
sms|call|whatsapp : 012-2365414
emel | hanna.azleen@gmail.com
fb | fb hana

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo

Assalamualaikum!!! 
Saya Hanna, MamaSaufee. Saya Independent Distributor Shaklee.
Sekiranya anda berminat boleh dptkan Produk Shaklee daripada saya.
Hubungi terus saya:
SMS/Whatsapp/Call : 012 - 236 5414