MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , » Vita E vs Vivix : Saya suka!

Vita E vs Vivix : Saya suka!

Written By Unknown on Saturday 14 September 2013 | 06:27

Testimoni diri sendiri pulak.. interframe di blog sendiri apa salahnya kan..
Ok saya baru consume Vivix dalam 2 minggu. setiap hari makan sbeelum tido sesudu teh dan 1x seminggu akan buat masker Vivix. Gambar yang tudung putih tu gambar terkini selepas consume Vivix. Bile share dgn upline, diorg semua puji perubahan kulit muka. Yang paling suka bila diorg cakap dah xpucat. weee,...!!!



ok klik LINK ni tgk perubahan gambar saya lagi dengan gambar ni. Terpulang pada anda yang menilai. Saya telah merasakan perubahannya..
Supplemen yang saya consume untuk kulit:
1.Vivix
2.Vita E
3.Bcomplex


BERMINAT? Sapa xnk cantik kan?

boleh hubungi saya (Hana) untuk order atau sebarang pertanyaan
sms | call | whatsapp : 012-2365414
FB : FB HANA

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts