MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » Shaklee: September 2013 Product Promotion - CoQHealth Plus (Buy 6 Free 1)

Shaklee: September 2013 Product Promotion - CoQHealth Plus (Buy 6 Free 1)

Written By Hana Azleen on Sunday, 1 September 2013 | 13:42

Assallammualaikum & hye readers semua!
Ok seperti biasa setiap bulan Shaklee akan announce produk promo. So bulan ni Produk Promo ialah CoQHealth Plus Beli 6 percuma 1. Ni produk baru dari Shaklee.

Shaklee Malaysia telah melancarkan produk terbarunya pada 8 Jun 2013 khas untuk mereka yang mempunyai masalah jantung, masalah kolestrol, tekanan darah tinggi atau kepada mereka yang ingin mencegah masalah ini.


Pernah tak anda dengar cerita ketika seseorang tu bersukan, tiba-tiba dia jatuh rebah lalu meninggal dunia? Atau pernahkah anda mendengar seseorang itu meninggal dunia secara tiba-tiba atau di dalam tidur? Setelah bedah siasat dilakukan baru lah kita ketahui bahawa mangsa tersebut terkena serangan jantung. Di zaman serba moden ni penyakit jantung tak mengenal usia. Tak semestinya orang tua je boleh sakit jantung, orang muda pon dah ramai yang kena serangan jantung ni. Antara faktor-faktor serangan jantung ini adalah di sebabkan merokok, tekanan darah tinggi, kolestrol, diabetis dan sebagainya.


CoQ Health Plus ini mengandungi campuran Coenzyme Q10 (CoQ10), Vitamin E danekstrak teh hijau. Apa yang dimaksudkan dengan Coenzyme Q10 tu? CoenzymeQ10 adalah sejenis jisim yang menyerupai vitamin yang dijumpai di dalam setiap sel dalam badan kita. Para saintis berpendapat jantung kita mengandungi 10 kali lebih banyak CoQ10 dari organ lain. Ini kerana jantung kita adalah organ yang paling kuat bekerja kerana ia berdegup kira-kira 100,000 kali sehari. Degupan ini berlaku dengan adanya tenaga. Pada usia muda tubuh badan mungkin tiada masalah mengeluarkan tenaga untuk degupan jantung tetapi ia mula bermasalah ketika kurangnya pengeluaran tenaga pada usia 50-an dan seterusnya. Degupan jantung akan menjadi lemah.




Kalau anda nak tahu, CoQ10 juga boleh didapati di dalam makanan harian kita seperti daging lembu, ayam, brokoli, bunga kobis, kekacang,bayam dan soya. Oleh kerana usia kita yang semakin meningkat, adalah digalakkan untuk mengambil supplement CoQ10 ini yang setara dengan kandungan CoQ10 di dalam tubuh badan kita.


Dengan pengambilan sebiji sehari supplement CoQ Health Plus ini, ia akan membantu mengurangkan gejala-gejala masalah jantung seperti sesak nafas, sukar tidur dan bengkak. CoQ10 dapat meningkatkan pengeluaran tenaga di dalam otot jantung dan juga meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan.


Harga pasaran sebotol CoQ Health Plus ini RM124, jika difikir-fikirkan apalah sangat dengan harga ini jika dibandingkan dengan kos pembedahan jantung yang memakan belanja beribu-ribu ringgit ni dan dengan nikmat kesihatan yang Allah berikan kepada kita.
Saya amat galakkan anda untuk mengambil produk ini kerana sudah pastinya ia semulajadi, tiada bahan sintetik, kimia atau pun dadah, . Bolehlah hubungi saya segera. Anda juga boleh hadiahkan supplement ni buat insan-insan yang anda sayangi. 

Sms/Call/Whatsapp: 012-2365414
Emel: hanna.azleen@gmail.com
FB: FB HANA


pssst* Dato CT pon consume CoQ tp brand lain la.ptot la cantek n xnmpk tua kn Dato CT tu..




0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Me

My photo

Assalamualaikum!!! 
Saya Hanna, MamaSaufee. Saya Independent Distributor Shaklee.
Sekiranya anda berminat boleh dptkan Produk Shaklee daripada saya.
Hubungi terus saya:
SMS/Whatsapp/Call : 012 - 236 5414