MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , » Vivix Shaklee: Faedah dan Kelebihannya

Vivix Shaklee: Faedah dan Kelebihannya

Written By Unknown on Monday 19 August 2013 | 12:19

Vivix.
Memahami faedah Shaklee Vivix benar-benar boleh memperbaiki kehidupan anda, dan bahawa orang yang anda sayangi, selama-lamanya.Bagi mereka yang mencari tenaga dan kehidupan yang lebih sihat, anda telah mencari halaman yang paling penting iaitu Keajaiban Vitamin! Kami berharap bahawa anda akan membaca ini dengan rasa ingin tahu dan keraguan. Pada akhirnya kami percaya bukti saintifik adalah besar dan anda juga tidak lama lagi akan menjadi seorang peguam bela pendekatan baru untuk kesejahteraan dari dalam ke luar.
Shaklee mengiklankan penemuan tonik baru dengan tajuk: "Live 25 years more and feel 25 years younger!" Suatu tuntutan yang agak berani untuk apa-apa syarikat yang konservatif seperti Shaklee. Shaklee Vivix adalah produk penemuan revolusioner bahawa sesetengah mengatakan mendedahkan "fountain of youth" yang orang telah bermimpi tentang selama berabad-abad. Untuk tahap bahawa ini pancutan fountain mitos adalah metafora untuk sesuatu yang meningkatkan panjang umur dan kecergasan, kita merendah diri bersetuju.
PenuaanUntuk memahami kuasa Vivix, kita perlu bermula dengan kefahaman klinikal penuaan dan apa konsep anti-penuaan.
"Penuaan adalah benar-benar satu set penyakit masa kini. Jika kita boleh memperlahankan mereka (penuaan) dan menyembuhkan mereka, rakyat akan hidup lebih lama, kehidupan yang lebih sihat " 
Dr D Sinclair, Sekolah Perubatan Harvard.

Saintis bersetuju terdapat 4 punca utama penuaan pada tahap sel:

Kerosakan DNA-DNA sel anda setiap hari oleh tiga perkara yang menyebabkan kerosakan kepada DNA mereka.Pengoksidaan yang berlaku dengan tekanan yang berlebihan, pembiakan sel yang tidak wajar dan faktor-faktor alam sekitar seperti radiasi tahap rendah atau pendedahan kepada toksin. Apabila sel-sel DNA tidak sesuai untuk fungsi sel yang tertentu, terjejas kerosakan sel dan mati. Peredaran masa menyebabkan sel-sel anda akan terdedah kepada lebih banyak peluang untuk jenis ini kegagalan, kecuali sesuatu yang boleh memulihkan atau membaiki helai DNA yang tidak wajar.• pengawal selia-sebatian ini genetik mengawal keseimbangan dinamik antara kerosakan dan pembaikan, termasuk sama ada sel-sel dihidupkan semula atau mati. Sebagai umur anda, pertahanan semula jadi anda dan keupayaan untuk diri membaiki adalah berkurangan begitu kerosakan selular secara semulajadi meningkatkan. Meningkatkan pengawal selia genetik boleh merangsang tenaga.• your penurunan mitokondria semulajadi dalam pengeluaran tenaga selular dari masa ke masa tanpa tenaga yang mencukupi, sel-sel anda adalah kurang mampu untuk sepenuhnya berfungsi sebagai tisu dan organ sihat.• Produk Advanced Akhir glycation (protein UMUR)-sama plak yang membina pada gigi anda, dari masa ke masa dinding sel dipasang bangun dan kurang mampu untuk berfungsi dengan betul untuk pertukaran nutrien dalam dan membuang keluar.
Sebaik sahaja anda tahu bagaimana komplikasi penuaan menyebabkan degradasi kesihatan dan kecergasan sel-sel anda, anda hanya perlu untuk mencari bahan-bahan yang boleh mengatasi masalah-masalah tertentu.
Ramai elixirs dan tonik membuat tuntutan yang tidak berasas
Apabila ia datang untuk tuntutan kesihatan dalam botol, terdapat banyak penyelesaian yang dikatakan menjadi ramuan sihir seterusnya. Kami fikir sihir adalah dalam mendapat begitu ramai orang hyped up tanpa apa-apa bukti sebenar. Berhati-hati apa yang anda membelanjakan wang anda pada mendapatkan bukti saintifik.
Semasa "topik panas" termasuk Himalaya Goji jus, buah Acai, jus Mangostee atau jus mengkudu. Walaupun setiap bahan-bahan yang kaya dengan antioksida mempunyai manfaat kesihatan yang terhad, potensi mereka dan kesan jangka panjang telah tidak didokumenkan dengan jelas keberkesanan kajian saintifik. Dan manakala banyak bahan-bahan makanan mentah boleh mempunyai manfaat kesihatan, jika mereka betul diproses atau datang dari sumber-sumber yang tidak tulen, yang memberi manfaat kepada badan anda menerima mungkin jauh kurang daripada apa yang secara teori mungkin.
Serta anda mungkin telah mendengar banyak akhbar mengenai manfaat wain merah. Walaupun kita cenderung untuk menikmati segelas baik cabernet atau Pinot noir seperti orang lain banyak, terdapat hanya tidak mencukupi bahan aktif dalam segelas wain dengan ketara kesan kesihatan. Tanpa minum tong penuh .... dan yang akan cenderung untuk menyebabkan lebih banyak masalah daripada menyelesaikan.
Tetapi mengkaji kesan wain merah ke atas kesihatan tidak membawa saintis untuk memberi tumpuan kepada molekul utama daripada kulit anggur yang dipanggil resveratrol.
ResveratrolSejak lewat 90-an, telah ada lebih 2,000 kajian rujukan manfaat resveratrol di dalam jurnal-jurnal saintifik.Manfaat yang sedang dikaji termasuk pencegahan daripada Huntington dan penyakit Alzheimers, penyakit kardiovaskular, gangguan paru-paru dan lebih baik rawatan untuk diabetes jenis 2, katarak dan obesiti.
Dr Sinclair Harvard telah belajar untuk membuat resveratrol 1000 kali lebih kuat daripada kepekatan dalam wain merah dramatik memperhebatkan keberkesanan ia di peringkat selular. Beliau percaya pada peringkat ini resveratrol mempunyai kuasa untuk menterbalikkan proses penuaan dan adalah "kejayaan yang paling penting dalam kesihatan dalam 100 tahun yang lalu".
Shaklee dibina atas karya Dr. Sinclair dan mengenal pasti sumber yang unik resveratrol daripada pelbagai tertentu anggur Muscadine yang unik kerana solek poli-fenol. Serta Shaklee direka baru, pengekstrakan proses lembut yang memastikan keberkesanan biologi yang tertinggi yang mungkin. Hasilnya termasuk asid ellagic tertentu yang tidak terdapat dalam anggur biasa dan bertanggungjawab untuk beberapa sifat-sifat anti-penuaan Vivix.
Vivix manfaat Makmal kajian telah menunjukkan bahawa Vivix positif menjejaskan semua empat mekanisme penuaan selular serta menyumbang kepada beberapa manfaat kesihatan tertentu:
• Membantu melindungi dan membaiki DNA selular• positif kesan pengawal selia genetik yang membantu melawan penuaan selular• Menggalakkan biogenesis mitokondria, yang membantu meningkatkan pengeluaran kuasa dalam sel-sel• Mengurangkan pembentukan protein AGE yang boleh menyumbat sel-sel anda• Menyokong kesihatan jantung dan fungsi kardiovaskular• Menyokong kesihatan otak• Meningkatkan fungsi sistem imun• Menggalakkan panjang umur selular• Bekalan antioksidan untuk melawan radikal bebasSecara ringkas, satu sudu teh Vivix sehari menyediakan lebih resveratrol daripada 100 gelas wain merah dan pembentukan unik tonik tambahan ini telah terbukti dalam kajian makmal untuk menjadi 10 kali lebih berkuasa daripada resveratrol sahaja melambatkan pembentukan protein AGE. Penggubalan Vivix dipatenkan juga mengandungi Eropah elderberry dan lobak merah ekstrak Ungu untuk manfaat selular tertentu.
Hanya boleh didapati daripada Shaklee, kini dan selama-lamanya.

Akhirnya, menyedari manfaat kesihatan yang besar dari sumber ini "anggur super", Shaklee telah dapat menjamin output keseluruhan dari penanam terbesar dan terbaik di dunia, dan telah memfailkan paten berganda untuk melindungi ini penggubalan polifenol yang eksklusif dan inovatif supaya tiada siapa boleh pendua.

Untuk memesan Vivix dan mula berasa lebih muda, hubungi saya sekarang!
Perkara yang benar-benar bijak untuk dilakukan adalah untuk lulus cerita ini revolusioner bersama-sama kepada semua orang-orang yang anda cintai. Shaklee Vivix boleh meningkatkan kehidupan semua orang, muda atau tua. Ini penemuan yang hebat hanya dikomersialkan pada tahun 2007-an. Kami percaya 10-15 tahun dari sekarang sains Vivix positif boleh mengubah kesihatan negara kita.
Fikirkan semua kos penjagaan kesihatan yang boleh dikurangkan seperti yang kita membantu badan mencapai dan mengekalkan kesihatan dari sehingga tahap selular. Badan dengan sistem imun yang kuat yang mempunyai keupayaan yang signifikan untuk diri-sembuh. Badan dalam imbangan yang sihat yang sepenuhnya boleh menggunakan semua nutrien diet yang sihat kita menyediakan.
Lebih penting lagi, berfikir semua tenaga yang orang-orang yang berasa lebih baik dan dapat menikmati lebih daripada kehidupan yang penuh semangat. Kami boleh berfikir hadiah tidak lebih daripada penyelesaian proaktif untuk menjana dan mengekalkan kesihatan selular yang kukuh. Shaklee Vivix tidak benar-benar menawarkan "masa dalam botol". Cuba lah Vivix hari ini..






Untuk order dan keterangan lanjut jangan segan silu contact saya Hana:
Sms/call/whatsapp: 012-2365414
FB: FB HANA

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts