MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , » Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin

Written By Unknown on Tuesday 6 August 2013 | 08:30

Assallammualaikum readers! 
Ada lagi x yang belum balik kampung ni? Ada lagi x readers blog saya ni? Heehhee..

Saya masih bekerja.harini last bekerja & hope dapat perlepasan balik awal. Nak sambung shoping tudung.
Ramadhan bakal meninggalkan kita sekali lagi. Insyaallah klu diberi peluang dipanjangkan umur bertemu kita lagi tahun hadapan.

Tahun ni saya sekeluarga beraya di Rembau. Meriah sebab majoriti adik beradik mak akan balik & famili belah Rembau ni mmg ramai. Sikenit Saufee ni lah yg syiok dapat jupe aunty-uncle die yg lebuh kurang sebaya. ahaks!

Selamat Hari Raya ye. Maaf Zahir & Batin kalau ada tersalah kata.
OPPPPSS! Kedai online saya tetap beroperasi ok... Boleh buat order dulu then after raya saya pegi amik stok.
Jangan malu jangan segan sms/call/whatsapp saya: 012-2365414

cHaw!

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts