MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , » SHAKLEE BANTU ANDA BERJAYA & JANA PENDAPATAN

SHAKLEE BANTU ANDA BERJAYA & JANA PENDAPATAN

Written By Unknown on Friday 2 May 2014 | 10:00



Mamasaufee amat berbesar hati dan mengalu-alu anda menjadi sebahagian ahli Shaklee menerusi My Superb Partners conduct by Mamasaufee. Selain sebagai pengguna Shaklee kita juga dapat menjana pendapatan secara part time/full time. Dengan Shaklee, anda adalah CEO perniagaan anda!



KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE


1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)

2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus. 

3) BERPELUANG membuat biznes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR.

4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP JAJAHAN SUPERMOM ACADEMY / MY SUPERB FAMILY & MY SUPERB PARTNERS untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee.

5) Mereka yang register dengan Mamasaufee, Mamasaufee akan masukkan mereka dalam sebuah group Shaklee di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan membaca testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan online ini.

Di situ, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.

Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya.

Anda tanya satu soalan, 10-20 orang yang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang nak tarik anda ke atas. Tak ade orang yang nak tolak anda ke bawah.

Shaklee go online memang sangat menyenangkan. Bukan boleh shopping jer malah ade pelbagai function lain yg sangat berguna untuk ahli yg berdaftar.

Sebab itulah Mamasaufee rasakan, senang buat business online ni. Dengan bantuan mentor yang dah expert dan lama dalam perniagaan ni.

Pada yang ingin serius berniaga di bawah Shaklee, jadikan ini impian, idaman dan bermimpi tentangnya supaya ia jadi kenyataan suatu hari nanti.

Ayuh! Jangan tunggu lama-lama untuk mulakan sesuatu yang diluar jangkaan anda.

ITS MAGIC!

Hubungi saya seperti info dibawah.


Best regards,
Hana Azleen
SID 920523
012-2365414
hanna.azleen@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts