MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » , » Shaklee bagi Pin Rank Supervisor

Shaklee bagi Pin Rank Supervisor

Written By Unknown on Wednesday 5 February 2014 | 12:00


Hye semua readers saya yang saya kasihi..

Entry kali ni saja saya nk share kn apa yg sudah saya dapat dengan join Shaklee selain bonus setiap bulan dan untung runcit hasil jualan.

1. Silver Shaklee klik sini SILVER SHAKLEE
2. Pin Rank

Masa mula-mula join Shaklee saya faham ia memang MLM cuma saya sedikit terkejut sebab modal nya hanya RM75 seumur hidup. Lagi buat xpercaya dan membuak-buak untuk join member Shaklee dengan izin dan restu suami. TAPI... niat sy hanyalah untuk kegunaan sendiri. Namun apabila kita share kebaikan dan kelebihan vitamin yang kita ambil secara tidak langsung ada yang bertanya dan jualan pertama saya adalah SET 3M (Set Nutrisi Lengkap untuk Ibu Menyusu). Alhamdulillah.1st month join dah dapat income dari Shaklee. Jadi... tiada apa yg mustahilkan selagi kita teruskan sharing dan bukan hanya jual produk semata-mata... touch people heart dengan kebaikan & kelebihan Shaklee.

Lepas 8 bulan tempoh berjinak-jinak dengan bisnes Shaklee, rezeki untuk naik rank. Bagi saya biarlah kita pergi step by step dan MLM Shaklee menetapkan kriteria-kriteria tertentu untuk naik rank dan TIADA ISTILAH UPLINE GOYANG KAKI DOWNLINE KERJA KERAS dalam MLM Shaklee. Siapa yg xpercaya boleh direct message saya untuk penjelasan perkara ini. Memang benar dan sekarang saya juga Leader dlm organisasi yang saya bina. Saya juga perlu bekerja keras untuk income yang sy impikan.

Rank saya sekarang adalah Supervisor.  Dan impian menjadi MASTER adalah wajib!
Moga dipermudahkan segalanya perjalanan ke arah menuju MASTER.

Apa yang boleh saya katakan, saya seronok dengan bisnes ini. Bukan hanya seronok dapat bonus tp seronok dapat bantu org lain tingkatkan kadar kesihatan mereka dari hari ke hari dengan pengambilan produk Shaklee secara konsisten.

Sertai kami sekarang.
Anda boleh klik link DAFTAR AHLI SHAKLEE untuk info lanjut
@
sms | whatsapp Hana 012-2365414 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts