MAMASAUFEE PENGEDAR SAH SHAKLEE SEJAK 2012 - KEKAL AKTIF

Home » » E-DAY : SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2014

E-DAY : SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2014

Written By Unknown on Tuesday 10 June 2014 | 12:00

Assallammualaikum & hye readers!
Sori lama sgt tak update blog ni. Bersawang gak la kn.. kekangan masa dan ade beberapa hal yang sedang dalam perancangan.

Oh ye.. saya hari ahad lepas (8Jun2014) telah menghadiri National Conference Shaklee 2014 untuk pertama kali nya. Sangat best dan sangat teruja tengok kejayaan yang dicipta dan most probably kan ramai giler orang melayu yang berjaya jadi kaya dengan hasil berniaga produk Shaklee tau. Masyaallah teruja sangat saya dan saya tanamkan impian untuk jadi seperti mereka juga!

Yang penting lebih banyak kita share lebih banyak kebaikan orang lain dapat.

Jom layan gambar masa National Conference Shaklee 2014.

Dengan immediate mentor Mami Sarah

Ni yang saya dapat masa NC tuh

Mami Sarah pon dapat gak award.
Mami Hadha ni neni saya dalam susurgalur Shaklee..
 Tahniah mami Hadha Presidential Master - rank tertinggi dalam Shaklee.
Hebat kan?

Ok lah u ols. Banyak lagi gambar tp boleh tgk dkt FB Master-Master. Macam mana nk tgk? Jom join kami.


Best regards,
Hana Azleen
SID 920523
012-2365414
hanna.azleen@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts